200809

Hejsan svejsan:)

Idag har jag inte alls sovit lika länge som igår. Bara till halv 11 ungefär. Måste ju vända tillbaka dygnet, snart börjar ju skoljäveln.:(((  Är inte speciellt tagg än.

Idag har jag hunnit ganska mycket endå. Förut brukde jag bara ligga vid tv och ha träning eller match senare men inte idag:)
 Idag har jag städat mitt rum,BEHÖVDES!, färgat ögonbrynen,bakat,som jag gjorde igår också(A),  och ska plocka svartvinbär alldeles strax,som jag gjorde igår också. Plockade 2 liter;o  
Okej det kanske inte var speciellt mycket men kändes som det;p

Jaa, vad händer idag?

Jo, jag har träning vid klockan 6 någon gång och sen ska jag dra hem till moa S med en massa andra kompisar.
Vi kommer sofa tv och kanske fara ut en sväng:)
Är riktigt taggad!!! 

hehe, jaa det är nog det som kommer att hända idag:) 

pusshej//Alicee


 Är besatt:]
 
Gårdagens;)))
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0