skolaaaaaaaa

Hej bloggen:)

Nu har jag alltså gått 3 dagar i skolan.. ojoj, det känns redan som om jag gått i minnst halva terminen. Är det ett bra tecken?
Nej det tror jag inte. Fan alltså! sommarlovet gick way to snabbt.
Det känns som om vi bara hade några veckors ledigt och att jag fortfarande går i lilla sjuan. Men så är det visst inte. Jag går i åttan. Det jobbigaste året enligt många.
Vet inte om jag kommer palla. Men jag måste få bra betyg om jag ska kunna komma in i den skola jag vill gå i.
 Jag har alltid villjat bli frizza. så jag tror jag kommer att satsa på det. Och det är rätt mycket poäng man behöver då. Om jag inte har nog med poäng kommer jag nog att välja någonting liknande speed. (speed ska ju stängas nästa år:(( det är sämst! ) 
 Jag tror att jag kommer att måsta plugga in lite mera geografi om jag ska kunna få ens G på kartan. Alltså fan vad jag är dålig på det. PINSAMT ränt.

Men hur som hälst.
Imorgon ska vi i 8b samt våra mentorer (anita anders) fara till bgm och sova på siljegården.
Jag tror det kommer att bli ganska kul. Vi kommer förmodligen inte sova så mycket så det är ju tur att man slipper skolan på fredag.
HAh , jag skriver väl imorgon, om jag inte sover, hur det var.

Btw. Olivia Holm känns GOOD att du börjat i btk!
Fast du har nog redan mäskt att skolan inte är speciellt kul..

pusshej/alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0