storsand! !!

Hejsan, för kanske två vecor sen så var jag på storsand och tältade med några bgm polechh-plus Christian.

Det började med att jag kom till maddes lyx(enligt mig) stuga. Herrregudddd vad fin den är!!! Men hursom hälst, juliaS,vicktor och Christian kom lite senare till oss.
Vi såg Alvin och gänget igen:$$ 
Men sen for vi ut till tältet ett tag och snackade om allt skit vi kom på att saga.
Sen blev det biodax i maddes stuga. Då såg vi Barnhemmet. Den ´var inte alls bra enligt mej. Men vicktor höll på att kissa på sej när han såg tanten. hahah!!!1
Sen var det bara att traska tillbaka till tältet som var väldigt blöt. Det regnade som fan den dagen. Det sög!
Vicktor ville sova hela tiden (lite jag också) men christian madde och Julia var "inte" alls trötta.
Vi sov kanske två timmar jag och virre, och vi sov längst de andra girlsen sov kanske i 1timma. Christian bara kanske 20 min. Vi låg på golvet när vi skulle fika. Madds din matta är SKÖÖÖÖN!!!
Ája det var kul. Det gör vi om fast helst när det inte regnar..

 Tummen uppp lixoooom;DD

Pusskram// ALIIICe

Kommentarer
Postat av: Lowa

äru lite blöt alice? :)

2009-08-03 @ 09:21:30
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0