Fotboll en hel fucking day

Halllåå :)
idag steg jag upp klockan 7 för att dra till skellefteå och se fotboll.
Kännde mig värd.. Men det var faktist riktigt kul att se. Det var en dm cup och fera lag var med. William spelar ju med Sunnanå och första laget se mötte var Burträsk. Helvettet så nervis man var. Villle värkligen att sunnanå skulle vinna. Annars skulle det ju vara lite pinsamt att både william och klas bytt till sunnanå från burträsk. Men de vann. Med 1-0. Kunde egentligen blivit vad som helst.
Men varken sunnanå eller btk vann skiten utan det gjorde Bjurfors. aningen skabb med det var en stor del pga en ny kille som har spelat i FF. Menmen, nog om fotboll. Nu ska jag vara social ett tag på msn och kanske om jag orkar försökamig på facebook för hundratjugofjärde gången.
Pussses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0