ja,nej,kanske,ibland



Har du har en pojkvän? Nej
Har du har ett eget rum? Jorå
Har du har en mobil? jajjemen, är rätt använd
Har du har en iPod/MP3 spelare? Nog har jag någonstans i huset
Är dina föräldrar är fortfarande tillsammans? Jåå
Har du har fler än 2 bästa vänner? Jasi
Finns en pool i din gård? Nej, men skulle inte vara helt fel med en.
Brukar du hänger med kompisar mer än en gång i veckan? Bara på helger, träning annars
Finns en dator/laptop i ditt rum? Nej:(
Får du lyssna på vilken musik du vill lyssna på? haha, jaa, ingen klagar då direkt
Är ditt rum är stort nog för dig? Jag vill inte ha stort rum så, jaa.
Brukar människor använda dig för den du är? Ehmm, vad skulle dom använda mig till annars?
Har du har varit på konserter? Japp , sätt Darin med sofia när jag var typ två
Brukar du samla på något normalt? Nejs, ingen samling för mig
Längtar du till skolan? Faktiskt ibland
Önskar du att du var någon annan? Ibland
Spelar du någon sport? Klart! :D
Brukar du göra något efter skolan? Träning, tv(A)
Äger du en bil? Mina päron, men inte jag, aningen ung än.
Brukar du bråka med dina föräldrar? Händer
Är du nöjd med ditt utseende? funka
Har du starkt självförtroende? tyvärr inte
Har du aldrig fått IG? Nej
Vet du vad som händer i världen? njaaa
Bryr du dig om folk? ja
Är du nöjd med ditt liv? oftast
Kan du mer än ett språk? Jora
Har du ett smeknamn? Nej faktískt inte. Om någon kommer på något smeknamn till Alice så hör av er.
Har du ett husdjur? Nej, pappsen är pälsalergiker.
kan du hela orden från 10 låtar? jara
Har du "fiender"? haha, vet faktiskt inte, men nog har jag det 
Är du en ganska snäll person? fråga någon annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0