tälllttttttt

Tjenare..

För ganska länge sen tältade jag moa och julia i lekparken på fredriksberg.
Det var inte spelciellt mjukt där vi satt upp tältet. Det var några grenar som stach upp i ryggen osv, fast det var rätt mysigt.
Crille och Filip hälsade också på bara ett tag. Julia och Filip låg i tältet hela tiden medans vi andra tre roade oss med att gunga och åka linbana. (Fast det gick inge vidare med linbanan. När vi skulle åka alla tre kom vi inte ens av bron. Den stannade ;$
 
Klockan 12 ungefär for grabbarna hem och Julia somnade bums. Jag och Moa vi skrattade och tog bilder på hon (fick inte he ut). Och mitt i natten började såklart regna jag var rätt vimmsig för jag somnade nästan och sa några saker som inte gick att förstå så Moa lär ha skrattat en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0