110609

 Hej igen. 
 
På skolan idag var det olika tävlingar man gjorde  med klassen. Man tävlade själv men man räknade ihop allas poäng i slutet. 
För mig fick det ju inte så speciellt bra på någon station. Där jag fick bra tid var då man skulle köra slalom mellan träd. 15 poäng till Alice. hah. 

Imorgon är det skolavslutning. Herre vad jag är tagg! Blir bara mera och mera varje dag. Men samtidigt kan jag inte fatta att det är imorgon vi ska få sommarlov. 
Jag ska slingahåret nu idag om Pamela eller Jonna kommer. Jag hoppas jag hinner göra det innan matchen med 96orna( om jag år spela för pappa än vet jag inte) och att jag fortfarande kan fara på Melvins försenade kalas. Jag vill verkligen vara med dom tre kusin busarna. Men vi får väl se vad jag hinner med. 



 I sommar kommer jag och Paulina vara i farten. Både på långnäset,btk,åbyn och brännvattnet. 
Vi ska ju springa till långnäset ganska ofta hade vi tänkt men om det är såhär dåligt väder kommer det inte bli så kul. 

Men en sak är då säkert att vi kommer att göra. Leka prinsessor eller möjligen spy-kids nere i min källare som förut. hihi.  
Puss gumman♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0