150609

Hejsan.

Idag har jag sovit ganska länge. Till klockan 12 minst. Skrev med John Pettersson igår kväll. Det tog ett tag innan jag kom på att det var han.haha.

Men nu är jag iallafall med Julia och vi har varit uppe på kärnbacka och sätt fotboll. 94 orna spelade på ena planen och det stod 1-1 när vi for. Och 96 orna spelade på andra planen och vann med 4 eller 3-1 HEJJA.. Vi såg ut som pantlodisar när vi satt och stog där i regnet och försökte jonglera. Våra kläder var inte de vakraste men aja. Det var kul!

Jag tror vi ska lägga oss snart och tagga till imorgon. För då jävlar smäller det!!!

Matchzon här kommer vi...

Hejsvej.. ♥

Kommentarer
Postat av: eliiin

Lycka till! :)<33

2009-06-15 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0