160609

Hejsan bloggen.

Idag har jag varit på matchzon i umeå.
Det hela började med att jag och Julia steg upp klockan kvart i 7 och gjorde oss redo för att fara. Vi skulle åka iväg halv 8 och hoppa på  en buss någonstans som tog oss till umeå.
Det var bara matcher den här gången. Jag fick spela på innermittfält. Var ingen annan som var anmäld till det från vårat lag (röda laget). Jag blev tillsammans med Julia och Moa och Elin blev tillsammans med varandra i det oranga laget.
Det gick inte speciellt bra för mig.... Gjorde endel bra saker och endel jättedåliga saker....
Aja, jag får väl vänta till månadens slut och se vad som händer.
Jag och Julia hade jätte kul i bussen fram och tillbaka. På vägen hem sov alla förutom vi fyra btk:are. Vi pratade med Filip i telefonen och skrattade som fan!
KULKULKUL.. Julia: DURT.

hihi, hejdå<3





Jag och Julia hann också ta några "modell" bilder.

Kommentarer
Postat av: paue

ställningar kallar jag det ;)

2009-06-17 @ 12:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0