resultat

Hej igen. 

Nu har jag klippt mig.  
Det blev sådär. Jag var inte speciellt nöjd i början men nu börjar det faktiskt likna någonting bra:)! 
Jag har ju faktiskt hunnit mera idag också såklart. 
Jag har spelat beachwollyboll. Det var ett av de tråkigaste jag varit med om! 
Jag fick inte vara med någon från 7b eller Elin W så det blev för ojämna lag. Så var det förra måndagen också.
Men snart blir det ju långnäset och då kommer det bli andra bullar;p 
Det var efter det jag for och klippte mig. 
Och sen när jag kom hem så började jag packa lite mera till Rom. Viktiga saker soim mobil laddare osv. 
Men jag är fortfarande inte klar, mycket kvar!
Sen så målade jag naglarna. Nagerlacket var jätte dåligt så jag fick smeta på rejält för att det skulle bli någon färg alls.
Sen så for jag och morsan ut med eu-moppen och köpte tidningar och godis till bil och flyg resan. 
Herren vad jag länktar,p
Mamma visade mig en sak jag hade skrivit till henne för några år sen(får man iaf hoppas).      Det står du går som en snigel knäppjök, fast lite annars stavat. haha
Färgade ögonbrynen efter det och sen så hamnade jag här. 
Så resten av kvällen blir tv. William sa att det började en bra film nu klockan 9 om ca 10 min så måste kila.

Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Lowa

kommer att sakna dig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! <333333333 :((((((((((((((((((((((((((((( ta med mig!

2009-06-02 @ 08:03:17
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: ElinStenberg!

Asså jag skulle oxå vilja fara utonlands nu men jag måste vänta tills i höst :( Menmen det är ju bättre än ingenting alls! Hahahah xD

2009-06-02 @ 15:22:47
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: paue

kmr saknar dig babe:*

2009-06-02 @ 16:23:30
Postat av: eliiin

Hoppas att du har det bra! :)<3

Saknar dehj<3

2009-06-03 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0