120609

Hejsan bloggen.
Igår hann jag inte skriva ågonting för att jag hade fulllt upp med en massa, så jag tänkte berätta nu.

Först var jag på skolavslutningen. Jonna du är ju förjävlig på att sjunga! Jonna M sjöng med Ida S "I will always love you". Ida var jätte bra också!  
Elevernas tal iår var jätte bra. Det var Ida S och en kille från 9c som hade hittat på allt.haha. 
Efter allt var klart och alla nior hade fått betyget var det bara dax att gå ut. Våran klass tog några foton på bara tjejer på bara killar och alla. Jag fick fullt minne så jag fick bara på tjejerna. Men det kommer säkert ut någon bild på alla snart. Bara jag får tag på någon kompis så. 
 Sommarbrudar BrudarBrudarBrudar alla gillar Brudar 
 Du är berömd
 Hejdå Björnåkers hej nytt liv
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter att ha kramas med alla tjejer så for jag,paulina,mamma m.f till världshuset och åt. Jag beställde helt fel. Kyckling spett. Ingen höjdare.  

Sen for jag till mina kusiner. Men det var bara den minsta hemma. Agnes alltså.
Vi skojjade på,hoppade studsmatta,spelade fotboll och tog kort. Det var skoj!
 Agnes Alert,Glad,Nyfiken,Egenyttig,Söt!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter det var jag också hos Oivia Holm. Vi badade badtunna hos Hilda. Häftig tjej. Oscar var också där så han jojnade oss. Här kommer några bilder på jag och Olivia som busar i chips och popcorn skålar.

Och när vi busar utan


Hah, det var allt som häde den dagen.
Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0