DISCOOO

Hallå bloggen.

Igår hade vi disco vi i 7b. Det var jätte kul!
Fast det var inte speciellt många där.
Vi sopsäckar (tjejer i 7b),vi kallades det för vi hade sopsäckar som klänningar var varmt som satan!, hade en dans som kallades bgm dansen, det gick bra i början fast i slutet på umbrella så for Moa.S paraply fel väg och Madde fick inte upp sitt så det blev lite kaos. Moa skämmdes. HAHAHAHHEHEHE.
Jag och Madde höll på med varandra och "myste" Cristian blev rädd. Och många grabbar tyckte vi var lite .... de förstod nog inte a vi bara skojjde. men det var JÄTTE kul!
Puss Madds<3
Fan va trött jag var i slutet hade studsat och skrikit mer än vad jag har gjort i hela mitt liv! Kan nästan inte prata nu.
Roligaste discot hittills! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vårat disco va ju lätt bäst !! ;P<3

2009-06-02 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0