Filmen var super!

Hejsan:) I lördgs var jag med mina kompisar moa elin och olivia i  stan. Vi for in vid två tiden.Vi hade inte tänkt att shoppa något utan bara kolla och umgås.Jag köpte endå hudfärgade strumpebyxor.Någonting på lång bena måste man ha?
Aja, sen drog vi och åt på Subway.Ojoj, inte alls dåligt!
Men vi gjorde väl bort oss lite(a) Vi tog en hel var;o
Jag blev proppis av första och tog kanske två tuggor ur andra halvan.Det var en plåga att äta då, fast det var himmelskt gott.Kyckling macka med curry.Då snackar vi(A)
 Efter en LÅNG mat rast så drog vi till bion.New moon. Seriöst,är kär:]
Taylor Lautner är så freeeekyyyy snygg! Inte bara ansiktet men kroppen:o Killar,eran nya förebild!
  Åhh,menmen,Filmen var bra.Gick bara lite för snabbt.Boken var mycket mer utsmyckad än filmen. Känndes som dom snabbspolade ibland.Kunnde alltså gärna varit längre.

Efter filmen och en massa popcorn och dricka var dagen slut. Vi alla drog hem och...jaa vad dom gjorde är ju frågan... men jag satt mig då och var social med famlijen. Eller mamma sov.
Heeh , hejjjssss

Skulle inte tacka nej

Vill ha ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0