TEST!!!

HELLLOOOOOO..

Nu har pappa jusst visat för mig och moa ett medelande från en kompis. Ett test för ögonen och hjärnan antar jag. 

Pröva!
Bläddra inte ner blir inte lika roligt då:)

-----------------------------------------------------------------------------


Testa din hjärna.  

 

   
Detta är verkligt coolt så läs igenom det hela vägen… är du ett geni?

 

 


   
ALZHEIMERS' ÖGON  TEST  
   
Räkna  alla  ' F ' i följande text:  
   
FINISHED FILES ARE THE RE  
SULT OF YEARS OF  SCIENTI  
FIC STUDY COMBINED WITH  
THE EXPERIENCE OF YEARS...  
(läs nedan)  
   
Hur  många  ?  
   
   
   
   
     


   



 



 




    
    
    
    
    
   




Fel, det är 6 - inget skoj.

LÄS DET IGEN!

 

Gå upp och läs texten igen och hitta alla 6 F' innan du rullar ner..  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
Anledningen är den här.  
Hjärnan ser inte ordet 'OF'.  

Ofattbart eller hur? Gå tillbaks och titta igen!!  
Alla som räknar alla 6 'F' första gången är ett geni.  
   

Tre är normalt, fyra är ganska.. unikt. 

---------------------------------------------------------------------------------------

Moa hittade alla sex:o 
jag hittade bara tre:]
Känner mig bra.... 


MOÈEEEE = Geniiii!

(ni kan gärna skriva in resultat om ni komenterar)
   


Kommentarer
Postat av: linus

hehe jag hittade bara 3 också xD

2009-11-02 @ 19:43:43
Postat av: Anonym

hih ja hitta ba 3 (a)

2009-11-03 @ 21:06:45
Postat av: mååaA

haha xD

jaa vissa hittade ju alla 6:] ahah

2009-11-04 @ 15:23:36
Postat av: lisas

moa kankse för att du har sett den där förut ..

2009-11-04 @ 20:09:29
URL: http://stenlundlisa.blogg.se/
Postat av: jimmy

hittade alla 6 så klart ;)

2009-12-06 @ 21:47:39
URL: http://dbco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0