vill döda mitt huvud

hallå.
Idag har jag varit i stan med Sofia och Eve:)
Det var roligt ända tills migränet kom...HATAR migrän:( Jag kan inte se när jag får det. När jag skulle på bussen såg jag nästan inte vad det stod på skylten;s Tur att Emmy kunde hjälpa mig! Kände mig handikapp...Tanx Emmy(A)
Men som tur var va att jag han köpa lite saker endå. tre tröjor tror jag. Ett vitt linne (Gina) och ett svart mönstrat linne (gina)´och en rosa vit randig stor t-shirt på Bikbok.
Skulle ha köpt lös ögon fransarna... Men jag får försöka komma mig in igen.

När jag kom hem gick jag bums isäng. Det är enda sättet att få bort migränet. Så jag har sovit från 2 till 20 över 4. Var fruktansvärt skönt! Men kommer få det svårt att somna ikväll.

Har någon något bra musik tips eller film tips? 
Min musik är på låg nivå nu och filmer har jag också dåligt om. 
Pliz give me some music(A)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

spotify?

2009-11-29 @ 14:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0