BGM!!!!!!!!!!

Hejs:)
I fredags var jag med Julia och Kim. Vi såg idol,var ute osv.
Inte så pjokit:) 
När vi skulle ut försökt vi måla oss lite militär liknande, blev som katter ist. Ingen tvekan om att kim lyckades bäst på målngen.
 Vi gjorde egentligen ingenting ute.. Vi bara strosade omkring och jag vet nu vart praktiskt taget alla bor:)
Kalven hakade upp sig på mitt "perfekta" uttal Astrid..Eller ska jag skriva aschtrid:p 
Och det tog mindre än två minuter för dig att cykla hem från julia. Någon är visst lite skärrad eller?

Aja , rätt som åkte ur idol iaf! Hata hon(A) 

Nästa dag kom Jimmy och hälsade på. Jag och julia orkade inte röra på oss förns halv tre ungefär. 
Vi smög oss till lekparken bakom wesmans och ica. Sen kom madre och plockade upp mig. 
Vi hade fett KYL jag och Julia(Y)





Hejjjssss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0