060909

hej :D

Igår var jag i sofias stuga(igen) med några härliga kompisar. Crille,Filip,Victor,Moa,Sofia och jag.
Vi grillade,såg film pratade och såklart myste i sängen:] 
 
Min mage är uppsvullen  nu som fan tack vare allt pinnbröd vi åt:o
Det var gott men det blev lite för mycket. 
 Filmerna vi såg var the spiderwitch...någonting, andra var mondter till svärmor. Den är endå bra!

Vi var inte uppe speciellt länge för att moa och sofia har match idag med 94 orna klockan 2. Jag har tur jag har inte match förns klockan 4 någon gång(A)
Men nu grabbar och tjejer förväntar jag mig att vi gör om det hära i vinter:D

Nej men nu får ni se lite bilder måste dra vidare till Olivia och äta kräftorna vi fiskade.

Pusshej<3



Kommentarer
Postat av: virre

"Finaste" bilderna du la in också :(

2009-09-06 @ 13:11:54
Postat av: FilleeeJao

Kuul Nanting :D :D

2009-09-06 @ 13:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0