190909

Hola:D

Igår var jag hos Paulina. Vi softade och gick typ 5-6 km. Härligt att gå!
Vi såg idol ovh my super ex. Var rätt så trötta. Oscar fick ju se med oss också.
Helvetes vad vi åt mycket dipp och chips;p
GOTTGOTT!!

När vi vaknade idag så maserade vi varan. Osch det är fan det bästa som finns!
Vi har nu bestämmt att när vi far in på stan på onsdag att vi ska köpa massa saker och fara på badhuset och masera varan. länktar :DDDD
Matchen idag gick inte bra för mig :(( Vi spelade lika. Borde vunnit tycker jag men vi har visst inte flytet med oss.
Nu är det uppehåll i fotbollen länge typ:(
Åh inte kul!! Vad ska man nu göra på dagarna:s

Menmen, nu ska jag försöka kolla om det går att beställa färgade linser. Vill prova med andra färger.
kulkul:)

Pusshej//alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0