290909

Ett tag sen nu igen. Men jag har faktiskt ingenting att skriva om. Känndes lite tråkigt då;p

Men igår så var jag på Ug med Moa. Var med Filip,Felix och Ida också. Härliga personer!
Vi sjöng lite singstar och såg idol. Det sög att inte han med svart hår gick vidare.  (har inte koll på namn).

Idag har jag fått igen fysikprovet. FAAAAAAAAN ville ha MVG;/ Men VG får väl duga.
Svenskan, OMG, här sitter en tjej som har koll på det...eller. Blev typ överlycklig att jag fick G på ett litet test. Hhaha,Alicealicealice;)

Men nu ska jag vänta på moster kusin och mamma så kanske jag ska gå ut och gå med dom en sväng.(fast Agnes ska ju såklart sitta i vagnen)

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0