staan

Hejsan bloggen:)

i måndags var jag och moa på en tripp till stan:)
Det blev inte alls nå mke köpa (som olivia sagt) våra shopping kassar hamnade i magen.
Nej men moa skulle bara in och kolla en skinnjacka och då var jag så fruktansvärt sugen på en subway macka så jag hängde med(A)
Vi fick ju endå sjuss dit och hem:)
Jag lyckades hitta en t-shirt och moa hittade sig en skinnjacka och en lila kofta:)

Det drygaste den dagen var att vänta på pappa. HErre vilken tid det tog att komma sig hem:O
var så fruktansvärt stressad när jag skulle lägga mig så jag darrade i hela kroppen:s

Haha, men vi hade ganska trevligt endå.
Pusshej<3 //alice



This girls can pose!;p

Kommentarer
Postat av: mooaa

ojjj så satans snygga asså :D

2009-09-11 @ 13:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0