3-1

Matchen idag mot morön slutade 3-1 till motståndarna. Känns oerhört surt,tycker att vi borde fått ett poång iallafall. Menmen dom var bra. Nu blir det att tagga jävel till nästa match, och skola imorgon såklart.

Känns endå ganska bra att börja om skolan. Nu i slutet av lovet har jag spenderat de flesta timmar i mitt (så kallade) fängelse. Och sätt film. Det är inget liv, enligt mig. Så nu ska jag börja få fart på mig själv igen. Sista rycket på björnåkersskolan. Niornas dans och klassresa är sakerna som ligger högst upp på skola listan. Kommer vara äckligt kul.

Ses imorgon alla mina kära klasskamrater.




Kommentarer
Postat av: elin:]

Haha jag meed!! ahha

2010-08-22 @ 20:47:29
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0