inte ok !

chacha. Seriöst nu ska jag försöka skriva ett inlägg per dag..lycka till right? 
 
i måndags så sov jag hos pakis. Det var väldigt trevligt. Fast vi hanninte göra så mycket. Såg två filmer. Inte vanligt att paulina ser filmer !  Men hon var riktigt lugn under filmerna. efter det blev det sova och tagga playan nästa dag. Förmodligen var det sista gången i år man kunde vara på långnäset. Sommaren har gått äckligt snabbt. Det gillas inte! 
idag blir det att noppa ögonbrynen(äntligen). har odlat hår på ögonbrynen nu så pamela kan göra om dem.
Efter det blir det att vara paparazziiiiii på ulagsmatchen. på tal om foton har ni sätt sockenmästerskapets fotograferare?

men nu ska jag lyssna lite på spotify, sees


en till sak förresten, elin ville att jag skulle lägga in bilder på hennes schteek frillzz



Kommentarer
Postat av: elin:]

Tack tack!:*

2010-08-04 @ 22:43:55
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0