risi

chacha bloggen, är väl det uttrycket man ska använda..?
Igår var det mentor dag. Det vill säga en hel dag och natt men min käre klass 9B. Det började med att vi anlände i västanträsk vid halv tio tiden och det var inte alls varmt ute. Hela förmiddagen var väldigt loj. Vi gjorde inte så speciellt mycket. Spelade volleyboll och pratade och körde några lekar våra kära mentorer hittat på. Först att gå på styltor, sen klättra i träd och efter det kasta en pinne så lågnt som möjligt. Mitt lag kom tvåa,inte alls så pjåkigt.
Senare på kvällen efter middagen då det blivit mörkt började vi leka "syltburken". Eller som endel kallar det, tvärtomkurragömma. Amalia och Lovisa började med att gömma sig tillsammans under en ris hög men tack vare att filip ringde lovisa i desperation av att hitta dom så hittade jag och sofia dem först av alla. När det senare var vår tur att gömma oss klättrade vi upp i toppen av en gran och stannade där tills alla gett upp att leta.
natten spenderades med att prata med victor och höra på alla som snarkade och pratade i sömn. Ca 2 och en halv timma sov jag på min egen plats bredvid mina b-rudar. 
Nu är jag äckligt trött så ska se en film och bara koppla av. Bilder från våran SUPER dagkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Maja

sv. haha det är helt tillåtet min vän:]<3

2010-08-25 @ 20:41:29
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0