brännvattnet

Gårdagen började med att jag och pakis skyndade oss med att duscha efter en väldigt välbehövd träning. efter det for vi till den berömda kiosken och köpte chips dipp och godis. Sen drog vi vidare ut ur stor Burträsk till brännvattnet. Direkt vi kom främ så gick jag och jonna och började tända på bastun.
Jag trodde att hela kvällen skulle gå åt i att basta men så var det verkligen inte. Vi pratade massa gossips om allt möjligt. och medans tog såklart pakis kort. 
Vid  tolvtiden gick vi upp och fräschade till oss lite genom att duscha.
efter det så tog paulina hål i örat,vi pratade, såg film, åt godis så jag mådde åt h-vete hela natten och "sov".

Vi vaknade dagen därpå vid halv tolvtiden, åt en billeypan pizza och solade. Sen bar det hemmåt.
Nu ska jag bara tagga lagomt mycke till ulagsmatchen. Tur så ska ´jag bara spela en halvlek. Tror inte jag kommer orka så mycke mer(A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0