Helg!

Jaa matchen igår gick ju inte så bra för mig...ont i magen as hell osv..:(
 hoppas på att matchen imorgon på ip klockan tolv mot sörböle går bättre!
hur som helst. Idag har jag varit och shoppat igen:]
den hära gången blev det mera kläder och mindre småskrot.

  • Tröja,nagelack,två strumpbyxor - HM
  • Jins,tröja - gina
  • Örhängen-Glitter
  • Fick ett par leggings av madre på - Bikbok
  • Linne-Lindex

Thats about it. Hann endå ganska mycket på två timmars shopping.
Klockan sju stängde alla affärer och jag moa och soffan skulle ta tio över nian bussen. Så vi träffade amalia och lovisa och började busa på lite genom att ringa lite osv. Var riktigt kul!
Nu har jag just kommit hem från att vara ute ett litet tag på min lilla gata tillsammans med oscar och jackie. Överraskades av ett paket på min säng som var av mina kära grannar. Har nämnligen skött om deras kisse misse. Fick ljus och lite pengar. Var värkligen inte nödvändigt lisa! men tack endå<3
Imorgon blir det match(tidigare nämnt) och på kvällen ska kanske ett gäng dra till min  stuga. Blir nog väldigt trevligt. 
Ses


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0