NOOOOOOOOOO, tvåa igen:(

Hallå. jaa då var cupen avklarad. Vi junisar vann den första mot de större burträskarna med 4-2 (jag gjorde 3 mål, faktiskt ganska snygga mål en med vänster släggan till och med:o ) men förlorade matchen mot ett av sunnanå lagen..de fick in ett mål just i avblåsningen. SURT! men matchen efter det vann vi också, så vi ska vara nöjda! jag är själv nöjd över min insatts för första gången tror jag:o  
 Dock blev min fot tuktad igen..usch vad jag hatar denna vänster fot. blir att tejpa hedan efter.

Nu väntar jag på ett besök av Olivia och hennes fameli. Vi ska äta fritterade pommes ME LIKE! Efter det får vi se om vi ska till elin som (jag tror) är sjuk.

Balenbilderna är fortfarande inte i min dator:( VILL HA DEM!
 Nä men nu ska jag avsluta innan inlägget blir för långt. hare !



du går inte att beskriva med ord. du är ren kärlek min vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0