HEEEEEJ

hejsan hejsan alla som läser min uppdaterade blogg. Är minus på min besökar sak tror jag, men det är ganska bra. Skriver lite pnsamma saker ibland har jag märkt memen...

Nu för tiden har jag träning varje dag förutom fredag och lördag. Det är bra men alla träningar är så helvetets sena(A)
 Igår kom jag hem klockan halv 11 och märkte att mamma hett bort mina sängkläder. Och mitt rumm var äckligt dammit så ja både dammtorka och moppa + bytte sängkläder på mitt rum. Har något weard i mittt huvud att om jag inte städakommer allt upp i min säng(A)
hahha, aja.. idag har jag då baravarit på  skolan, våra fredagar ärsuper bra så det var inge jobbigt, och sen har j sätt OTH Top model osv.
Snart kommer Sussane och Sören förbi och ska äta gott med oss. Det kanske blir en resa med dom till någonstans varmt p sportlovet. Hoppashoppas!

Nu ska ni få veta mitt patetiska tränings liv och sen ska jag tacka för mig och gå till maten,är vrålhungrig!


Måndag: Fys (boxersize) 17.30-19.00

Tisdag: Studsmatta 18.30-20.00 
            Bollpass 21.00-22.00

Onsdag: Gymmet

Torsdag: Studsmatta 18.00-20.00
              Springning 19.00-20.00
              Bollpass 20.00-21.30

Fredag: Ingenting

Lördag: Ingenting

Söndag: (Stan) springning 18.50-19.20
             Bollhallen 19.30-20.30

Det är ungefär så det ser ut varje vecka. Fast på lördagar och fredagar blir det promenader, kompisar, stan osv:)

Slutar detta träningsinlägg med en bild..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0