junsele smekte hästens man

Hejsan. Var ett riktigt riktigt bra tag sen nu. men nu när skolan slutar så borde jag ha lite mera tid på mig att uppdatera min hyper blogg. Fast med alla tältningar och moppekörningar så kommer det endå vara jävligt fullt upp.
Menmen, jag har varit i junsele för en vecka sen nu. Ojojoj, det var riktigt roligt där! Mitt länslag har aldrig förlorat än:] Vi vann alla matcher där borta utan att släppa in ett mål. Kommer bli riktigt bra lag VFF får möta i Halmstad( hoppas man kommer med !)  Det jag gjorde där borta var att vara på en djurpark, som inte var så jätte imponerande, var med alla tjejer från läns, busade i bussresan hem med Vendela, och spelade fotboll såklart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0