förlåt... men du måste få höra vad jag egentligen sagt

Hejsan:D
Har inte orkat skriva sedan jag kommit tillbaka från stockholm(A)
Men nu ska jag försöka komma igång igen:)
jusst nu är jag i williams lägenhet och har det gott. Hela den hära veckan ska jag ha prao på coop forum bygg. Inte det  jobb jag kommer börja jobba med precis men det är endå helt okej kul. Idag fick jag bygga några bord. Dom vart inte fula!
nu undrar ni kanske vad jag köpte i stockholm? Det blev inte så överdrivet mycket. Tröjor, jacka,byxa,shorts, sånt man oftast köper.
Vi åt även på slagerbaren. Då åt vi medans ett gäng på fyra personer sjöng 80tals låtar. Det var riktigt bra!

aja nu ska jag chekka filmer som jag kanske kan se ikväll:)
ses


Kommentarer
Postat av: k

k

2010-05-20 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0