ska man kalla det zon nu igen kanske?.. imorgon blir det iallafall träff med massa kompisar och spela fotboll med läns och andra nya spelare från åk 95

            Dagen:

  • Skellefteå med madre padre och brodern
  • Köpte några nödvändiga saker
  • Såg FF match, äckligt spännande. Bästa match jag sätt live tror jag. Det blev 1-1. om de hade vunnít så skulle Skellefteå FF gå upp till ettan. då skulle det blivit flygresor för william till matcher. Fast ikke. Jag trodde att mina tår skulle gå av.

          Köplisatan




Jag fick ju även några saker av farmor efter att hon kom hem från kina. 

+ en ring
+ siden byxor
+ peak jackor till alla i familjen 
+ en fjäder sak
+ ett par skor




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0