I am still waiting

Hallo. Jaa idag har jag varit på skolan (som man brukar vara en vanlig onsdag). Dagen gick sjukt segt! Alla var as trötta och det känndes inte alls bra. Jag och Amalia fick hostattaker ett antal gånger osv.. inte kyyl att vara förkylD!
Menmen. Efter skolan så drog jag till stan. Till att börja med hade jag ingen att fara med men i slutändan så fick jag reda på att min käre kompis Lovisa,även kallad Lolls,skulle in ett tag och få sig en make up på makeupstore.
Hon blev grymt fräschhh! Fast det är du ju i vanliga fall också(A)
Jag åkte buss in med simon josefsson och hans polers men blev inte så mycket prat. Jag satt och lyssnade på musik i ett mobbat hörn. Aja, jag shoppade iallafall inte så mycket. Tre par ringar, en fotsula , en t-shirt och en BH.
Känns bra att inte slösa överdrivet mycke perninga varje tur till stan.
Nu ska jag sova och ladda för ännu en tråkig dag.
Heeejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0