you make me so freaky happy

hallo. Idag har jag varit dommare istället för att vara på lektioner. Det var riktigt chill fast rätt långtråkigt också. Gick mest bara fram och tillbaka och blåste mål. Fick även sluta klockan ett och en dricka plus chokladboll.
Direkt jag kom hem började jag att plugga. efter att pluggat i några min somnade jag. opsss... satan vad slut man är i kropp och hjärnan. tur att vi är lediga på fredag, det behövs!
Fyra så drog jag och pappa och hämtade melle och agnes. vi spelade det berömda prinsesspelet och busade på.
Jag och agnes tog några egobilder och ritade lite då melvin farit till en kompis.
Nu har novat kommit hit, fullfart i huset alltså! Dom städar mitt rum nu..hahha
 Nej men nu ska jag sätta mig vid tvn och se idol.
hare




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0