Kommer att fara, no matter what

I söndags sov pauan hos mig. Vi var ute stor del av kvällen tillsammans med Lillis och Robin.
 Vid två tiden kanske(?) så somnade jag och pau i dubbelsängen nere i min källaren och dagen efter for vi till stan och shoppade. Fast blev ovanligt lite köpt.

I måndags så var jag åter igen med pakis. först hade vi träning och efter det for vi till Andreas. Vi hann just och pass komma innanför dörren så var vi ute igen påväg mot Mora för att basta. 
 jag sa inte mycket den kvällen. Men kännde att jag inte hade så mycket att komma med. Förhoppningsvis kommer pratet med sin tid.
Natten spenderades till att mysa med Pau i hennes säng.

Nu taggar jag till att vara med henne igen på Lördag. Eller det är om mamma och pappa kan ge med sig och låta mig fara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0