Denna skola..

Skolan idag var hur tråkig som helst. Kännde att jag inte gjorde någonting. Bara hade en lååång fysiklektion som ska förbereda oss inför prov på torsdag. Så på torsdag ska jag alltså in med 12.00 bussen bara för att göra ett prov och sedan fara hem. Värt..? nej
Imorgon är det julfest på balderskolan. Kommer dock inte fara dit. Min mormor fyller år och känner inget sug på att fara. Jag menar, ska ens någon dit?


Tror aldig jag svettats så hårt på en träning som jag gjort idag. Bara rann överallt (sexigt, I know). Först hade vi ungefär en och en halv timmas teknik inne i gympan+match. Låter kanske chill men tro mig det var jobbigt. Efter det bar det direkt av ner till gymmet där palle väntade oss. Stenhårt styrkepass och nu är jag helt död i armar och ben.
Är orolig inför torsdagen då det kanske blir 3000m och yo-yo test. Hatarhatarhatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0