10.00 till 23.00, ett under att man fortfarande har ögonen öppna

Hallå. Idag så har jag varit på stan sen tio imorse tills ungefär nu..Jag har shoppat lite saker till spanienresan och lite annat som lockade. Jag har sätt en fotbollsmatch som brodern spelade och jag har sätt bio med tre wonderful girls.


Jag sofia moa och evelyn såg en film som heter Sanctum. Var riktigt negativ i början och ville inte se den men hade helt fel om att den skulle vara dålig. Usch så bra den var. En nio poängare. Tror däremot inte den kommer att vara lika bra nästa gång man ser den.
På bion träffade vi emelie och lovisa, blev att prata med dom medans vi väntade för insläppet till biosalongen.

Nu är jag helt slutkörd i skallen, om jag hade haft en stegräknare idag skulle den stå på error.

Godnatt!

(bara en vecka och några timmar kvar innan planet till españa!)



(En gammal bild på en SJUKT ÖVERSPIDAD tjej som översteg irriteritet gränsen idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0