110215

alltså blogg.. varför har man ens en? Det är inte precis så att folk bryr sig om hur ens vardagar ser ut. Men ändå så har stor del av alla blogg.


Aaaaassså shiit min rumpa har rejäl träningsverk nu. Träningarna igår var riktigt roliga men var så himla trött så hade egentligen helst bara lagt mig ner och dött.
Mina veckor är så himla hektiska. Har 4 bollpass,2 fysopass, 2 idrottslektioner, 2 studsmatte"pass"varje vecka. Och ibland klämms det in matcher på helgerna. Ända lediga dagarna är onsdagar och fredagar. Jag gillar att ha mycke träningar! men det börjar ta emot lite i kroppen. Orkar inte riktigt lika mycke längre då det gäller skolan osv.. måste verkligen skärpa till mig.

Nu ska jag sätta mig med musikarbetet och göra klartdet ! sen blir det plugga Spanska,äta,studsmatta och till sist fys.
Hadetsåbra!




Grattis soffan!!!<3<3


Kommentarer
Postat av: Soffan ;D

tacktack!

hah men helle vilken ful bild de va på mäj xD

2011-02-15 @ 17:44:48
Postat av: erica

jag läser och följer varje ord!

2011-02-15 @ 22:54:38
Postat av: Anonym

trogen läsare!

haah men nejje! fin ju;D

2011-02-16 @ 20:54:23
URL: http://aliceschonfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0