.

Jaa då är det snart träning igen. Hoppas inte det är så kallt i tältet.. ids inte frysa.


Idag så gjorde jag nationella skrivuppgifter. Det gick endå bra enligt mig. Men kommer säkert visa sig att jag har fel. Men hoppas på det bästa.

Igår så var jag med Elin, Olivia, Moa och Kevin på stan. blev inte så mycket shopping. Bara två tröjor. Däremot blev det 3D bio-trassel men elin och ollen. Den var fasen sjukt bra...löjligt nog. ska försöka ta hem den så jag kan se den igen(A)

nu måste jag chila iväg-.- hadet så bra;D 

 


Kommentarer
Postat av: elin

Haha men du såg ju iaf bra ut jämfört med mig:]

2011-02-10 @ 20:20:19
URL: http://elinwii.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur går det med kevE?:D

2011-02-11 @ 15:46:18
Postat av: Anonym

Kevin ;)

2011-02-12 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0