Årets sommar ska bli oslagbar!

Alltså shiit vad nöjd jag är med piercingen! Gjorde inte så ont som jag trott men blev endå en chock då dom sköt igenom pinnen. Elin trodde jag skulle svima, nervösa unge<3
 Nu ser det hur bra ut som helst.. Hoppas det fortsätter såhär.

Igår så var jag och såg fotboll på gympan där burträsk 96 och 98-97 spelade. Båda lagen vann. Kan inte sääga att jag såg så mycket av det. Var på ug där trollkarer gjorde trick jag inte alls förstår mig på.. och sen så pratade jag med Kevin, Oscar och Olivia hela tiden. 
 Ett pratämne blev om sommaren. Har nu lovat att fara till Finnfors under lovet. Hoppas bara det blir av. 
 
nä nu ska jag göra musik arbetet.

Hejs.


Kommentarer
Postat av: elin

Skicka videosarna till mej??!:]

2011-01-29 @ 16:49:07
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0