fem dagar kvar av jobb..HÄRDA

Lördag den 23/7.

Dagen började med att jag steg upp halv sex för att fara och jobba. Efter det så tog jag en powernap tills min bror kom hem. Följde med han in till stan för att se en fotbollsmatch och efter det blev det att fara vidare till Jonnas kille Johan. Jag åt hos johans kompis som hade VÄRLDENS flåtaste hus.. shit så fint! efter det vid sju snåret började förfesten hemma hos johan. Var nervös inför att vara med så många okända personer men det gick riktigt bra trots att jag var den ända nyktra. Halv tolv for jag och alla tio 93or till trästocks för att lyssna på Tove.
Lyckad kväll med massa roliga videoinspelningar som kommer att ses ett bra tag framöver.

Nu.. GODNATT   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0