Less på konkurrensen

Då har jag haft två dagars fotbollsskola. Håller i träningar(lekar) med 02-03 killarna. Dom klänger sig efter ens  ben och skriker för det mesta att dom vill ha mat. Men usch vilka charmtroll! Nog för att man ibland bara vill binda fast alla och knyta en sock i munnen på dom så kan man inte motstå hur söta de är!

Jag har även tränat med sunnanå damlag nu två dagar. Har varit riktigt lugna träningar men har lärt mig massor. Marti kan verkligen prata! (inte för att jag förstår allt han säger men..) Han sa även idag att jag och jullan är välkomna att träna med dem när vi vill och att vi klarade av deras tempo. Dock måste jag våga ta för mig mera.   

Imorgon är det fotbollsskola och match som gäller. HADET!


Kommentarer
Postat av: lisa

härligt !:) trivs med bffare på träningarna ! :D

2011-06-22 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0