Förstår inte riktigt att jag ska börja resan till spanien om ungefär 17 timmar.

Resveskan är ännu inte fullt packad, har massa småskrot kvar att slänga ner och alla träningssaker. Känns som om jag kommer glömma en massa saker men antar att det bara är resfebern som börjar verka.
 Bussen avgår klockan kvart över fem. Kommer sakna alla kompisar som stannar här i burträsket (fast egentligen är det bara evsor och sofia som stannar, resten ska till fjällen).
åhhh....LÄNKTAR SÅ SJUUKT MYCKET! vill bara vara framme nu!

Idag så har jag haft två prov och två läxförhör samt inlämning av musikarbete. Kämpig sista vecka kan jag lova! Lovet kommer att sitta som körsbäret på glassen. (hehe) men någon vila kommer det inte bli! Kommer att ha sju träningar samt match, tjohoo! 
 Efter skolan kom Moa och Sofia kom och bastade med mig en stund och såg film. Känner mig som en ny människa, mjuk som en barnrumpa av peelingen. Me like.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas de blir skoj ;)

2011-03-05 @ 14:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0