tre dagar kvar innan min födelsedag

Förstår inte hur man kan vara så less skolan som jag är just nu. Vill ha sommar och sommarlov NU!


Idag har jag varit på älsklingsskolan samt haft träning i bollhallen. ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR sporten!
Förstår inte egentligen hur jag kan tycka det är så kul att bara springa omkring och sparka på en boll...men det är det verkligen.

Igår hade jag fys (eller jaa vi gick joggade runt sundet(A) ) men det var uppfriskande men skulle gärna kört ett hårt pass, var riktigt "på tå" igår.
efter springningen körde jag och josse fys så har träningsverk i kärlekshantaget idag. ME LIKE. 

Nä nu måste jag läsa klart vinterviken....hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0