VFF

Länslägret var riktigt kul. Igår hade vi en lugn träning och på kvällen fick jag och kajsa tårta för att vi fyllde år(taaack girls!) plus att vi åt pizza till middag... ojoj vad mätt jag var då jag la mig.
Sen så träffade jag världens sötaste och mest oskyldiga person i hela världen...Vendela hahah vilken kanon tjej!
Måste vara med dig snart igen!

Idag så mötte vi morön div 2. Det blev lika, jag är inte alls speciellt nöjd över min insatts i matchen.. gjorde däremot ett inlägg som någon satt menaja.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen (pappas fel.. ville fara till soffans stuga men han tyckte att jag varit i full gång nu och behöver en lugn kväll..buhuuu) Imorgon blir det kalas här och massa pressenter:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0