Fotbollen

Fotbollssäsongen som har varit spelade jag tillsammans med både Sunnanå och Burträsk. Då bodde jag och gick skola i burträsk så jag tränade mest dem och kanske en eller två träningar med Sunnanå.
Säsongen som kommer har det varit ett riktigt tjohej om. Morön har inte viljat släppa spelare och om man skulle spela med Sunnanå F-17 så måste man prioritera dem före klubblaget. Det var nästan prat om att det inte skulle bli något f-17 över huve taget. Och om jag skulle måsta prioritera sunnanå före klubblaget skulle inte de i föreningen bli glada. Så jag har haft världens beslutsångest en bra tid nu om vilket lag jag skulle välja att spela med. Tills igår då pappa sa att det kommer bli så här:
Två träningar i veckan måste vara med Sunnanå och resten med ditt klubblag. Tror att man får prioritera vilket lag man vill. Så jag kommer att stanna i Burträsk och i Sunnanå! 
 
Hoppas på att några föredetta F-17 spelare kommer till Burträsk och hjälper oss att få så bra placering som möjligt.
Jag är sjukt taggad inför den kommande säsongen! Hoppas alla andra är det också.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0