kort recap

Fredag:
Igår så var jag i stan hela dagen. Först en hur chill skoldag som helst. Hade bara en vanlig lektion. Och efter det pizza massvis med godis, dricka och bio med Jonna och Lisa. Efter bion så blev lisa fyllechaffis åt några klasskompisar. Trevliga tjejer det där! Efter det så blev det raka spåret till Burträsk.
Kanon kväll, görs gärna om då nästa twilight kommer ut!

Lördag:
Vaknade kring tolvtiden(standar på helger). Sket i att fara på en skolsak. Var inget måste att fara på det så ides verkligen inte.
Såg film tillsammans med William och efter det for jag en kort runda och sprang. Min hals är totaly ruined, brände så mycket att jag inte klarade av en lång tur. (Min kondition sviker också)
Efter det så har jag inte gjort någonting. Inget fan av hemmakvällar. Vill ut och ha kul!

Imorgon så blir det  träning och fara till skellefteå. Möjligen se lite hockey innan träningen.

Nu blir det godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0