make up store

Igår använde jag upp mitt 500:- pressentkort som jag fick förra året på Make Up Store.
 Detta är vad jag köpte:

 
Eye foam remover. Verkligen hur bra sminkborttagning som helst! Dock bara använt den två gånger men är redan kär i den.


Silk drops. Ingen aning om den är bra ännu. Men den används i topparna av håret och ska göra att det inte blir lika slitet och hjälpa så att hårstråna inte klyvs.

Blush power. Den är mörkare i värkligheten. Jag har inte hunnit använda den så mycket ännu men hoppas den är bra. Och det är en rouge.

High tech lighter platina. Egentligen ingen aning om vad det är men sofia sa att det var bra så köpte den också ;p
ska användas före sminkning på ögonlocken så det sitter bättre och färgerna blir mer "knalliga". Kan även användas på kindbenen.

Det var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0