290911

Stockholmsresan med Sunnanå var super! Bortsätt från att jag skadade mig och kan inte spela ännu. Fick en rejäl stämpling(eller jag sopade till allt jag kunde i en tjejs dobbar.) Blåfärgen på foten är nästan borta men ömheten är kvar. Slå ett pass är rena plågeriet.

Annars så vill jag tillbaka till utlandet mer än någonsin! Håller på att ladda in alla bilder på bloggen men det tar sån tid.
Skolan är helt okej fast har ganska mycket. Imorgon är det svenska samt matteprov och spanska läxa. Nästa vecka är det fysik och kemi prov. Men annars så flyter det på. Har väl mina studer då jag bara vill spy på allt.



Det röda är alltså dobbmärken...aoootch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0