Första parkett domarcupen 2012

Vinnst i Domarcupen för andra året i rad och en skön vinst i finalen mot kaif! Jag gillar verkligen inte kågedalen och att förlora mot dom skulle inte kännas bra, så min inställning för den matchen var helt enkelt att vägra förlora.
Dock så spelade jag på en sträckning i låret och kommer inte träna någon fotboll idag men kanske så att jag kör imorgon.  Orkar inte vara skadad. Jag HATAR det!
Nu blir det att städa i lägenheten bara William far iväg på träning. Efter det ska jag på coop och köpa godis, kan inte missa tillfället då det är 3.90:-, och senare fara till sofia och gymma. 


Kommentarer
Postat av: paulina

åhhh ja med!!! <3

2012-04-02 @ 21:40:48
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0