Påsklov !

Dagens jobbigaste:

Jag tog min skrothög till cykel med mål att komma fram till Sofia tillsammans med en väska som vägde minst 15kg och en påse som vägde nog för att få min arm skulle få blodstopp. Inte nog med all packning utan det var just snö oväder så jag såg inte ett smack. Cyklade i blindo och halsen värkte av ansträngning. Vägen till Sofia är smygbrant och hur dryg som helst. Gillar den inte.
Det är när man hamnar i sånna här situationer man önskar att man bara kan lägga sig ned och dö. Eller att någon random väldigt generös människa plockar upp en med bil och tar den dit den ska. Varför finns det inte fler sånna människor?

Men jag överlevde och sitter nu med Sebbe, Fritz, Sofia och Emil och har det kalas bra! Taggar kvällen som ska spenderas med Sofia och möjligen någon av klasskamraterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0