Vinst! Om jag bara visste vad det innebär för vårt egna AIK.

Hejja AIK! Även om jag är en utav de mest ointresserade personerna då det gäller hockey så känner jag att jag måste visa lite support för vårat egna Skellefteå AIK. 

Idag har jag inte gjort någonting och nu menar jag verkligen INGENTING. Var på skolan och efter det har jag legat i soffan hela kvällen. Sätt film och avsnitt från olika serier. Fy så tråkigt.. om det inte vore för vädret och mitt förbaskade knä skulle jag ha farit ut och sprungit. Imorgon är det träning iallafall som tur är! Hatar kvällar utan träning för då har jag ingenting att göra.

Dagens: Jag skämde ut mig rejält för en tjej i kassan på balder. När jag skulle låna en kortlek så sa hon att jag fick lov att lämna in pant (alltså någon värdesak så att jag inte bara sticker med kortleken). Trodde hon menade en tom
cola burk så blev helt förvirrad.



Kommentarer
Postat av: pau

hahahaha fyfan så rolig du är blondieeeeeeee!!!<3

2012-04-18 @ 12:10:11
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0